Inspiráció Ősz Utazás

Dobogókői kirándulás

2016. október 3.

Tegnap kihasználtuk a szép napos időt, fogtuk a kutyákat és meg sem álltunk Dobogókőig. A táj számos kirándulási lehetőséget rejt magában, szóval tuti visszatérünk még párszor :) Gyönyörű a táj és a kilátás, a túraútvonalak között pedig mindenki megtalálja a neki megfelelőt az egészen könnyűektől, amelyeket gyerekekkel, kutyákkal is simán lehet teljesíteni, a nehezebbekig. A különféle útvonalak a Menedékház mögötti kilátónál futnak keresztül és a körutak ide futnak vissza.

A kutyákkal eléggé behatárolt, hogy milyen túrát vállaljunk be, így most elsőre a Rezső-kilátót céloztuk meg, amit első nekifutásra sikeresen elkerültünk, így a kijelölt túraútvonalakon, más irányba bolyongtunk egy kicsit, de aztán végül sikerült rátalálni a kilátóhoz vezető ösvényre. Látszik, hogy nem vagyunk túl gyakorlott túrázók. :D Egyébként ez a Rezső körút nem egy hosszú séta, nagyjából egy kilométer, ami a kutyákat marhára nem fárasztotta volna le, így nem is baj, hogy már rögtön a túránk elején kerültünk egy jó nagyot. A kis kitérőnkkel így 6,5 kilométert tettünk meg, amit az emelkedőknek köszönhetően jóval többnek éreztünk. A kutyák és mi is jól elfáradtunk, bár gyanítom mi jobban. :D

Használjátok ki a szép napos hétvégéket és menjetek kirándulni! :)